wtorek, 20 września 2016

I'm a film star - znowu




Psst psst, 8:27 interesuje was - jako moich czytelników - najbardziej, bo ja tak mówię.
Ale kurde, czuję się z tym dziwniej niż z filmikiem na urodziny Leny Katiny, bo w tamtym byli różni ludzie z różnych miejsc i na tle niektórych całkiem dobrze wypadłam, poza tym tamto było po angielsku i to zawsze jest trochę inaczej, a tu mówiłam po polsku, i w ogóle moi znajomi mogą to znaleźć... Się spakowałam. -.- Ale tak na serio to chyba nie najgorzej wyszło. Nie?



Wróciłam na Tumblra i od razu mam jakoś tak bardziej uporządkowane życie. Wiem, że jak wrócę do domu, to będę mogła wejść i pooglądać obrazki, i nawet pogadać z kimś tak od serca. Od razu mi jakoś lżej.



Zastanawiam się, czy by sobie nie zamówić w przyszłym tygodniu książki do Empiku i odebrać po Targach Książki, bo i tak tam będę, żeby załatwić jedną rzecz. Mam świadomość, to głupie, żeby po Targach Książki lecieć jeszcze do księgarni, ale wiem, że na targach raczej jej nie dostanę, bo to angielskie wydanie, poza tym wiem, że się na targach generalnie nie obkupię, bo jak byłam na pierwszych i ostatnich w moim życiu dwa lata temu, to kupiłam niby 4 książki, ale dwie dotyczyły nauki angielskiego, a jedną kupiłam za dwa złote, bo jakaś biblioteka robiła wyprzedaż, zresztą zaczęłam ją czytać i nie skończyłam, bo mi się nie spodobała. Czyli na swój sposób kupiłam tylko jedną, o której nie mam opinii, bo jeszcze nawet nie zaczęłam. xD Zastanowię się jeszcze.


Lecę spać, jutro będzie ciężki dzień.

2 komentarze:

  1. Ciekawie mówisz, no czego chcesz :D Ale mogłaś się przedstawić! Jak to "Cześć, jestem Mariusz..." :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przedstawiłam się, bo autorka kanału chciała, żeby było krótko i na temat. Nie moja wina, że inni się tak rozgadali :D

      Usuń