środa, 23 listopada 2016

Jak się nie narobić i zarobić

Jak znam życie pewnie będę jedną z niewielu osób - jeśli nie jedyną - która powie, że nowy wygląd panelu Bloggera (tego, z którego wrzucamy posty) jest całkiem fajny. A właśnie to wam mówię. Podoba mi się. Przypomina mi trochę wygląd panelu na bloog.pl po ostatniej aktualizacji, którą pamiętam - może potem były jeszcze inne, ale nie wiem, bo nie było mnie tam jakieś trzy lata. W każdym razie zabawne jest to, że po aktualizacji na bloog.pl strzeliłam focha i stamtąd wyszłam, a teraz mi się podobny wygląd podoba. Ale mówię to bez ironii, podoba mi się.


Zanim przejdę do odpowiedzi na pytanie zawarte w tytule, opiszę wczorajszy dzień.
Tylko ej, co ja robiłam wczoraj? Bez kitu, nie pamiętam.
Aha. Byłam u dermatologa i mi babka powiedziała, że muszę brać antybiotyk jeszcze 7 tygodni, żeby było w sumie 12, a ostatnio mówiła, że ma być 5 w ogóle i te 5 już minęło. Zdenerwowałam się.
A potem, jak z mamą wracałyśmy, to tramwaj jadący przed naszym się zepsuł i było zabawnie, bo motorniczy powiedział, żeby ludzie se powysiadali i zaczęli iść, a jak się naprawi to on nas najwyżej zbierze po drodze. Zdążyłyśmy z mamą wysiąść i ten tramwaj przed nami ruszył. xD Wsiadłyśmy od razu z powrotem i pojechałyśmy.


Dzisiaj był zabiegany dzień, bo rano pisałam próbną maturę z matmy, z której musiałam wyjść wcześniej, bo jechałam na wręczenie dyplomów z potwierdzeniem, że dostałam Stypendium Prezesa Rady Ministrów. Byłam dzięki temu pierwszy raz w Mysłowicach, yeee.
I właśnie to stypendium jest moją odpowiedzią. Bo ja się w zeszłym roku w sumie nie uczyłam, przynajmniej nie tyle co w poprzednich latach, a i tak dostałam stypendium i to drugi rok z rzędu. Dwa i pół tysiąca piechotą nie chodzi, opłaca się. Kupię sobie za to lustrzankę czy coś, i jeszcze mi zostanie. xD
Na koniec były występy artystyczne i jedna dziewczyna śpiewała Hallelujah Cohena. Prawie się popłakałam, w sumie dlatego, że pierwszy raz wsłuchałam się w tekst, ale fakt, że Cohen już nie żyje, też zrobił swoje.
Zdjęcia dyplomu nie wstawiam, bo był właściwie taki sam jak rok temu. Tylko się podpis zmienił, bo w międzyczasie zmienił się premier, i obwódka.
A przed tą próbną maturą matematyk przyszedł i zaczął mi pieprzyć, że mam jak najlepiej napisać tę maturę, bo kto jak nie ja, a potem powiedział, że jak mi źle pójdzie, to naskarży mojej mamie. Na szczęście szybko przyszła mi do głowy riposta i powiedziałam, że jak mi źle pójdzie to mojej mamie to nie przeszkadza. Ja mam na to wyjebane, a mojej mamie to w sumie nic do tego, poza tym wiem, że jak mi nie pójdzie, ale ja to zaakceptuję, to rodzice też zaakceptują. Najwyżej to wymuszę czy coś. Poza tym na razie to tylko próbne.


Ej, w ogóle dziś prezydent RP był u mnie w mieście, bo go prezydent miasta kiedyś zaprosiła. News z tym związany jest taki, że jakoś godzinę przed przyjazdem policja zatrzymała jakiegoś typa z nożem i strzykawką z białym płynem, bo mógł stwarzać zagrożenie czy coś.
Mam zrytą banię, bo jak moja mama się zastanawiała, po co ta strzykawka, to stwierdziłam, że to strzykawka z fenolem, który wstrzyknąłby sobie w serce. *flies away*


Idę spać, i to tak na serio. Głowa mnie boli.

2 komentarze:

  1. Mnie nowy blogger nie przypadł zbytnio do gustu, nie jest tak przejrzysty jak poprzedni, choć już przywykłam do jego używania.
    Miałam w zeszłym roku podobną akcję z tramwajem, ale ja nie wsiadłam, tylko szłam na najbliższy przystanek, by wsiąść w kolejny xD Dobrze, że miałam zapas biletów, co się nie obawiałam kanara.
    Gratuluję stypendium! :)
    Mnie Hallelujah zawsze wzrusza, ale raczej przy nim nie płaczę. Wzruszenie jest spowodowane wspomnieniami, jakie ta piosenka niesie ze sobą.
    I tego pana ze strzykawką wypuścili, co w mojej pracy było przez jeden dzień komentowane. Ale ja się nie dziwię, jaką krzywdę mógł zrobić wodą święconą? Z nożem mogłoby być gorzej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Z tego co słyszałam, to była woda z solą, a nie święcona, ale tak mówił mój nauczyciel, sama w sumie nie śledziłam sprawy.

      Usuń