piątek, 25 listopada 2016

O bogowie

Kartka z kalendarza:
25 listopada 1900 - urodził się Rudolf Höß, niemiecki funkcjonariusz nazistowski, komendant obozu Auschwitz-Birkenau (zm. 1947)

W zeszłym roku przegapiłam to o jakiś tydzień, nie wypadało mi nie nadrobić.
Poza tym chwalmy aktualizację z symbolami, nie musiałam kopiować nazwiska z Wikipedii ani szukać wzoru, jak zrobić niemieckie znaki na klawiaturze numerycznej.



Ech. Co tam się ostatnio działo?
W sumie to nic się nie działo. Dzisiaj w szkole - korzystając z tego, że przydarzyło mi się być samej w szkolnej łazience i z tego, że po środowej próbnej maturze z matmy w piórniku pałętał mi się cyrkiel - wyryłam swastykę na framudze jednej z kabin. I tak nikt nie będzie wiedział, że to ja. 😇
Około cztery godziny później jakaś dziewczyna oberwała ode mnie drzwiami tej samej łazienki w noc, bo zamaszyście je otwarłam, nie spodziewając się, że ktoś stoi tuż obok. Żeby nie było - przeprosiłam.

A wieczorem oglądaliśmy sobie z rodzicami film Bogowie. Chwyta za serce, że tak powiem.


A teraz wybaczcie, ale idę spać, bo mi się należy wyspanie chociaż raz w tygodniu.

1 komentarz:

  1. Musiało ją zaboleć. A ja na uczelni czytałam w kabinie napisy, które ktoś ze starszego rocznika wypisał, by dać upust swojemu weltschemerzowi.

    OdpowiedzUsuń