poniedziałek, 28 listopada 2016

Rozterki

Poddaję w wątpliwość sens pisania tutaj przez cały grudzień jak w zeszłym roku. Przy tym, ile mam czasu, to raczej niemożliwe. Ale nie mówię, że nie będę próbować. Muszę wymyślić jakiś dobry content, jak w zeszłym roku z obrazkami, tylko że nie z obrazkami. Może z muzyką albo z jakimiś cytatami... O. Tak.
Jakoś to ogarnę.


W sobotę byłam u kolegi. Fajnie było, tak jak poprzednio. Tylko musiałam wyjść wcześniej, niestety.
Dzień wygrało podsumowanie przez kolegę horroru - "lel". xD
Poza tym wypiłam pół puszki piwa (tak około) i w domu przeszło to bez echa, nawet nikt się nie zorientował. Hehe.


E. Coś chciałam jeszcze napisać.
Czekajcie, ogarnę, kiedy ostatnio pisałam, to może coś mi się przypomni.
W piątek. Ołkej.

O, w sobotę mi się śniło, że palę papierosy i siostra szwagra mi załatwia jakieś smakowe za plecami mojej siostry i mojego szwagra, czyli jej brata, bo oni nie wiedzą, że ja palę i że ona mi załatwia. Dziwne.
Czekajcie! Nie sprawdzałam tego w senniku!
Papieros według sennika egipskiego oznaczał, że masz skłonności do przygód
widzieć papierosy: uciechy i bogactwo
palić papierosa: wykorzystaj swoją szansę

gasić papierosa: koniec nadziei
Przemyślę to.



Poza tym co. Mam nową ulubioną aktorkę. Tym razem na podstawie pięciu filmów, więc wiem, co mówię. Ale rozpisywać się nie będę, bo jeszcze się rozpiszę jak zwykle - czyli tak bardzo, że aż za bardzo - i wyjdę na lesbijkę. Nie żebym coś miała do homoseksualistów, ale ja nie wiem, czy jestem lesbijką, a nie chcę być uważana, jak sama nie wiem. Fajnie by było, jakbym wiedziała, jakiej właściwie jestem orientacji. I to wcale nie jest głupia rozterka. xD


Aha, i jeszcze zaczęłam dziś czytać Ten jeden dzień po angielsku. W końcu. Nawet dobrze się tak czyta, będzie fajnie.

2 komentarze:

  1. Fajny sen :D Jego znaczenie też brzmi ciekawie. Co robisz, że śnią Ci się takie rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam, skąd mi się to bierze :D

      Usuń