poniedziałek, 12 grudnia 2016

12 grudnia

30 days challenge - dzień 12!

→ Książka którą kochasz i nienawidzisz jednocześnie
Jeden z nas. Opowieść o Norwegii - kocham za poruszenie tematu, który mnie interesuje, nienawidzę za złamanie mi serca.

→ Piosenka twojego znienawidzonego zespołu
Obawiam się, że nie mam znienawidzonego zespołu. Mam ulubione, takie, których słucham, nawet jeśli nie są ulubione, i takie, których nie słucham. xD

→ Ulubiony film animowany
Dzwonnik z Notre Dame i Anastazja.



Rozmawiałam dziś z wampirem. Złożyłam jej życzenia na urodziny. Raz w roku można być miłym. xD

A poza tym to jakoś nudno jest. Mój kolega wrócił do szkoły po 1,5 tygodnia chorowania i to jest chyba jedyna jasna rzecz ostatniego czasu. xD Może poza tym, że jeszcze tylko jeden poniedziałek do przeżycia i będą święta.


No i tradycyjnie - idę spać, bo padam na ryj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz