czwartek, 15 grudnia 2016

15 grudnia

30 days challenge - dzień 15!

→ Ulubiona męska postać
Pierwsza - i najprawdopodobniej najsłuszniejsza - myśl: Sherlock Holmes. 😊

→ Piosenka która cię opisuje
W bólu, katordze i znoju wybrałam tą:


Jakoś tak najbardziej adekwatna mi się wydała.

→ Pierwszy film jaki widziałeś w kinie
Pierwszy film, jaki kojarzę z kina, to Gdzie jest Nemo?.


Wiem, co jeszcze miałam wczoraj napisać.
Dowiedziałam się, że na pewno dostanę ukulele na święta. xD Po kolacji mój brat zadzwonił do rodziców, żeby powiedzieć, że są jeszcze w Lidlu, a że mój tata włączył tryb głośnomówiący, to to słyszałam. Zawołałam, że udam, że tego nie słyszałam, i pobiegłam do swojego pokoju.
Dziwnie jest być traktowaną na poważnie. W jednym zdaniu powiedziałam, że bym chciała ukulele, i już. xD


Dzisiaj dwa razy usłyszeliśmy z kolegą, że zachowujemy się, jakbyśmy byli parą, podczas gdy w rzeczywistości oboje uważamy, że nam do tego daleko, i nie chcemy wchodzić w związki - ja na razie, on nigdy (tak powiedział). Stwierdziłam, że to zabawne, że inni wiedzą o nas więcej niż my sami, zwłaszcza o teoretycznym związku, w jakim mielibyśmy się znajdować. To też jest dziwne.


A poza tym moja szkoła będzie mieć patrona. Z tego, co zrozumiałam z rozmowy pani wicedyrektor z nauczycielem historii na naszej lekcji, będzie to jakiś żołnierz wyklęty (chyba padło na Pileckiego, chociaż byłoby zabawniej, gdyby był Rój xD). Uroczystość nadania ma być 1 marca: zacznij nienazwaną szkołę, skończ taką z imieniem - handluj z tym!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz