piątek, 16 grudnia 2016

16 grudnia

30 days challenge - dzień 16!

→ Ulubiona żeńska postać
Liesel Meminger [Złodziejka Książek], Johanna Mason, Katniss Everdeen [Igrzyska Śmierci]

→ Piosenka którą kochałeś a teraz nienawidzisz
U mnie to bardziej działa w drugą stronę, bo potrafię przekonać się do piosenek, których nie cierpię, ale jak już zacznę je lubić, to trudno, żebym przestała.
Ale - umniejszając znaczenie słów "kochać" i "nienawidzić" na "lubić" i "nie lubić" - chyba nie mam już takiej jak kiedyś radochy z piosenek Akuratu, na przykład tej:



→ Ostatni film, jaki widziałeś w kinie
Wspominany już kiedyś Nowy początek.


Dzisiaj przełamałam się i wróciłam do grania w gry. Zachęciło mnie to, że stwierdziłam, że jednak nie będę trzymać się kolejki, tylko teraz przejdę sobie te, które są nowe i w które jeszcze nie grałam ani razu, a do kolejki wrócę, jak mi się skończą nieznane tereny.
I tak wciągnęło mnie dziś na trzy godziny. Zapowiada się jeszcze długa droga, bo jest osiągnięcie do odblokowania za przejście gry w mniej niż 6 godzin. xD Ale ja to zrobię, mówię wam.
Dzięki tej nowej grze poznałam jeden z lepszych obraźliwych tekstów. Generalnie gra jest na motywach Alicji w Krainie Czarów i w jednym momencie musimy bronić się przed stworzonym w całości z metalu strażnikiem Księżniczki Kier (nie, nie pomyliłam się) i nasza bohaterka woła do niego coś w stylu: Trzymaj się z daleka, ty przerośnięta puszko! Serio, to jedno z lepszych haseł, jakie znam. xD



Jako że nie mam nic więcej ciekawego do powiedzenia, idę już sobie. Wyjątkowo nie po to, żeby spać, tylko idę - uwaga - pograć. Ewentualnie coś napisać. Chyba nie powinnam, bo wypadałoby nabrać sił na ten ostatni przedświąteczny tydzień, ale ja to jeszcze nadrobię. Zresztą jestem tak podjarana tym, że już w czwartek czeka mnie seans Obywatela X, że i tak nie wiem, czy będę dobrze spać. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz