piątek, 2 grudnia 2016

2 grudnia

Ciekawostka: dzisiejsza notka jest 300. na tym blogu. Wow. Zrobiłabym coś specjalnego z tej okazji, ale w moim natłoku zajęć ten numer tak szybko wpadł, że nawet nie miałam czasu o tym myśleć.


30 days challenge - dzień 2!

→ Książka, którą przeczytałeś więcej niż 3 razy
Ło luj, nie wiem. Nie żebym nie umiała liczyć do trzech (napisałam próbną maturę na 44% i jako jedyna z klasy przekroczyłam próg zdawalności, więc coś tam z matmy umiem), ale zazwyczaj w okolicach właśnie trzeciego razu tracę rachubę i nie wiem, które z tych książek, które mi się zdaje, że czytałam więcej niż trzy razy, faktycznie czytałam więcej niż trzy razy. xD
Ej, naprawdę. Mam problem z tym pytaniem. Ale myślę, że serię Century Pierdomenico Baccalario faktycznie przeczytałam więcej niż trzy razy.
Nie! Wiem! Przecież to takie oczywiste. Więcej niż trzy razy przeczytałam Dzieci z Bullerbyn. Tu straciłam rachubę po trzydziestu trzech razach. W podstawówce recytowałam tę książkę z pamięci, do teraz myślę że mogłabym ogarnąć o czym były poszczególne rozdziały po samych tytułach.

→ Twoja najmniej ulubiona piosenka


Zdecydowanie. Aż mnie skręca, jak to słyszę. A teledysk to jeden z niewielu filmików na YT, pod którymi dałam łapkę w dół. xD
Chciałam tu dodatkowo wstawić Somebody that I used to know Gotye, bo kiedyś mnie irytowało, ale teraz sobie przesłuchałam i wcale nie jest takie złe. Zwłaszcza w porównaniu z powyższym.

→ Ostatni film jaki obejrzałeś
Ostatni film, który skończyłam oglądać, to Nowy początek. Poza tym jestem w trakcie oglądania po fragmencie pierwszej części Igrzysk Śmierci i chyba jakoś niedługo skończę.



Bardzo rozczulił mnie dzisiaj mój kolega. Przed lekcjami - nie wiem, w jakim kontekście - palnął O sole mio, co mi się skojarzyło ze sceną z jakiegoś serialu, w którym zagrał Karl-Otto Alberty i w której i on, i ta piosenka odgrywali ważną rolę. Kiedy pokazałam koledze tę scenę, zapytał:
- A to jest ten z tą raną? [nawiązując do zdjęcia ze Złota dla Zuchwałych, które miałam na tapecie]
- Tak! Poznałeś?
- Trudno było nie poznać.
Moi znajomi dostrzegają ciekawe rzeczy. Ale to miłe.
Natomiast na niemieckim przy wyszukiwaniu słów w słowniku powstało hasło tygodnia Twoja cielęcina gwiżdże (oryginalnie deine Kalbfleisch Pfeifen*). Ubaw z tego mam do teraz. :D



Kurde, znowu zaczęłam pisać po południu, a skończyłam prawie w nocy. Bez sensu takie robienie. Idę oglądać film.


*Niemieckich purystów językowych prosi się o niespinanie się w związku z niewłaściwym tłumaczeniem na polski, to wszystko żarty.

2 komentarze:

  1. Gratuluję zdania próbnej matmy ;)
    Łoo, a u mnie If I die young ma bardzo wysokie miejsce i uwielbiam to nucić, choć nie jest to za ciekawa piosenka. Może właśnie przez tekst tak mi się podoba?
    Jakie masz uczucia po Nowym początku?
    Hahaha, ten zwrot jest świetny! :D Dlaczego mnie na niemieckim nie przyszło do głowy tworzyć własnych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Mnie tekst się w miarę podoba (jeśli można tak to ująć w tym przypadku), ale denerwuje mnie wokalistka i teledysk. Może gdyby była to piosenka kogoś innego, to bym ją polubiła.
      Podobał mi się, ciekawy film. Dla mnie takie 7/10 :)

      Usuń