wtorek, 20 grudnia 2016

20 grudnia

30 days challenge - dzień 20!

→ Ulubiony romans (książka romantyczna)
Ten jeden dzień.

→ Piosenka której słuchasz gdy jesteś wściekły
Chciałam dać tę piosenkę do słuchania, gdy mi smutno, ale w sumie wściekłość bardziej pasuje.


→ Ulubiona aktorka
No tutaj to już trochę mniej oczywiste. Na ten moment będzie to Jennifer Lawrence.


Nauczyciele coś są za dobrzy dla nas w tym tygodniu. Ostatecznie byłam dziś w domu po 14:00, yay!
Jeszcze tylko jutro do szkoły na lekcje, w czwartek na wigilię szkolną i w końcu wolne! Coraz bardziej nie mogę się doczekać tych seansów, które mnie czekają do końca roku. I grania w gry. I czytania. Nie mogę zapomnieć też o pisaniu, ale to się ogarnie.

Idę spać. Jak coś mi się przypomni, to wspomnę jutro, za późno mi się dziś o poście przypomniało, co chyba można zauważyć. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz