sobota, 24 grudnia 2016

24 grudnia

30 days challenge - dzień 24!

→ Książka którą chciałbyś aby przeczytało więcej osób
W sumie nie mam takiej, bo jak książkę czyta dużo osób i ona się robi taka mega popularna, to jej czytanie nie jest już takie samo.

→ Piosenka która chciałbyś aby była grana na twoim pogrzebie
Tu mam o dziwo łatwiejsze zadanie niż wczoraj, bo ostatnio stwierdziłam, że jak ma coś być mi grane na pogrzebie, to to:



→ Ulubiony dokument
Na szczęście mam ulubiony, a jest to ten:




Ej, moja mama mi chyba współczuje, że nie dostałam odpowiedzi na list, bo jak rano odmówiłam wyjaśnienia rodzeństwu i szwagrowi, dlaczego tak naprawdę oglądałam Wielką Ucieczkę, to zmieniła temat na to, że po prostu film był fajny. To miłe.


Ale dzisiaj nie o tym, zresztą będę kończyć, bo nie będę w święta przed kompem zamulała.
Wam życzę po prostu - wesołych świąt! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz