wtorek, 27 grudnia 2016

27 grudnia

30 days challenge - dzień 27!

→ Najbardziej zaskakujący zwrot akcji lub zakończenie
Zakończenie Prawdy o sprawie Harry'ego Queberta Joëla Dickera, bo do ostatniej strony nie było wiadomo, kto zabił, i mnie rozwiązanie naprawdę zdziwiło.

→ Piosenka którą chciałbyś umieć zagrać
Generalnie to chciałabym mieć szeroki repertuar na ukulele, ale za takie małe wyzwanie przyjęłam sobie nauczyć się grać na tym ukulele The Quiet Freak - to jest wyzwanie, bo większość piosenek, które chcę umieć, ma gdzieś tam w czeluściach Internetu wypisane akordy i muszę ogarnąć tylko bicie (i ułożenie palców przy akordach), a przy tej jednej piosence muszę rozszyfrować, na których akordach jest grana. Na kubku było prościej. -.-

→ Ulubiony film klasyczny
Wikipedia mówi, że Rzymskie Wakacje są klasycznym filmem i to będzie moja odpowiedź.


Dziś się nie rozpiszę, bo zabłądziłam w moim komputerze i mi czasu brakuje. Powiem tylko, że Pasażerowie to takie mocne 8/10 film. Ogólnie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz