niedziela, 4 grudnia 2016

4 grudnia

30 days challenge - dzień 4!

→ Ulubiona książka z ulubionej serii
Ala Makota. Maksymalnie ja 1+2, Century: Ognisty Pierścień, Igrzyska Śmierci: W Pierścieniu Ognia [przypadek?], Kroniki Wardstone: Klątwa z Przeszłości. [kolejność taka jak wczoraj serii.

→ Piosenka która czyni cię smutnym
Zdecydowanie.


→ Ulubiony horror
Dwie części Silent Hill i Koszmar z ulicy Wiązów z 2010 roku (ten z Rooney Marą). 


W ogóle, widziałam wczoraj w Empiku Carol na DVD, i mnie korciło, żeby kupić i odbić sobie to, że w końcu nie byłam na tym w kinie (chociaż zamiany na Historię Roja nie żałuję). Potem jednak stwierdziłam, że możliwe, że mi się to nie kalkuluje, zwłaszcza że może już być do odnalezienia w netach. Poza tym, gdybym wniosła to do domu i przypomniała rodzicom, o czym jest ten film (a zawiera wątek lesbijski), to chyba wystawiliby mnie z powrotem za drzwi. xD
Poza tym ostatnio widziałam ostatnio informację, że ruszyły już zdjęcia do drugiej edycji Projektu Lady. Jeszcze trochę i znowu będzie co oglądać. 💗

2 komentarze:

  1. Cieszę się, że będziesz miała na co patrzeć ;)
    W pierścieniu ognia chyba nie jest przypadkiem :D

    OdpowiedzUsuń