środa, 7 grudnia 2016

7 grudnia

30 days challenge - dzień 7!

→ Książka sprawiająca że się śmiejesz
Ten moment, kiedy nie chcesz, żeby wyszło na to, że przeczytałaś mało książek, ale do pytań ciągle pasuje ci jedno i to samo. *facepalm* No niech będzie. Ala Makota.
Tak się rozglądam po tych półkach, i się zastanawiam, i sobie myślę, że pewnie mam w ciul książek, które mogłyby sprawiać, że się śmieję, ale mam nie taki typ humoru. Ironia i sarkazm średnio do mnie nie przemawiają i często ich nie rozumiem - taki tam defekt, który mnie czasem wyklucza z "normalnego" funkcjonowania w czasach, w których wyżej wymienione zdają się być bronią na wszystko.
Dobra, bo odbiegam od tematu.

→ Piosenka która przypomina ci o wydarzeniu
La la la Shakiry i Mundial 2014. Proste? Proste! 



→ Film, który czyni cię szczęśliwym
Wielka Stopa w Egipcie!
Przez moment myślałam, że tu też się powtórzę, ale potem przypomniał mi się ten film. W samą porę.



Dziś bez zbędnych dodatków, bo padam na twarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz