piątek, 10 marca 2017

Wiosna tuż za rogiem

Witam!

W sumie nie miałam dzisiaj pisać, ale że zapamiętałam swój dzisiejszy sen, a potem znalazłam "fajny" obrazek, którym muszę się podzielić.


Ze snu właściwie nie ma nic do opisywania, ale się podjarałam drugą jego częścią.
W pierwszej części ja wraz z innymi trzema dziewczynami (to nie były znajome ani nic, po prostu rozpoznałam płeć) byłyśmy w jakimś obcym mieście, możliwe, że za granicą na jakiejś wymianie, i szukałyśmy miejsca na nocleg. Znalazłyśmy mieszkanie, ale warunkiem, żeby w ogóle wejść, było powiedzenie czegoś po niemiecku, i tylko ja wypaliłam z jakimś jednym słowem, to nas właściciel wpuścił.
W drugiej części w sumie nic się nie działo, ale przyśniła mi się scena z Parszywej Dwunastki (w sumie nie wiem, czy jakaś konkretna, ale postacie się zgadzały) i zacieszam z tego powodu do teraz. ❤



A po południu znalazłam taki obrazek:



A teraz muszę zmykać, bo w sumie późno się zrobiło, a jutro jestem sama w domu i chcę wstać trochę wcześniej, żeby mieć dłuższy dzień. Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz